بهترین مودم های کابلی مبین نت
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

بهترین مودم کابلی احتمالاً چیزی نیست که به آن فکر می کنید ، اما دفعه بعد که قبض اینترنت خود را دریافت می کنید باید در ذهن شما باشد. اگر مودم کابلی خود را به جای استفاده از خدمات ارائه دهنده اینترنت خود خریداری می کنید ، احتمالاً می توانید با حذف هزینه اجاره تجهیزات غیر ضروری ، هزینه خدمات اینترنت خود را ذخیره کنید.

هزینه اجاره تجهیزات ممکن است مسخره باشد ، اما شوخی نیست. برخی از ISP ها در صورت استفاده از مودم های خود تا 14 دلار در ماه هزینه می کنند و این هزینه می تواند اضافه کار را اضافه کند. از آنجا که بهترین مودم های کابلی اغلب کمتر از 70 دلار هزینه دارند ، هزینه ای را که برای مودم جدید هزینه کرده اید از طریق قبض اینترنت کمتر در نیم سال پرداخت می کنید. از آن زمان به بعد ، پولی که برای اجاره مودم معمولاً به ارائه دهنده اینترنت خود اختصاص می دهید ، در جیب شما می ماند.

به چه سرعت اینترنت نیاز دارید؟ در اینجا چند مگابیت بر ثانیه کافی است

بهترین روتر Wi-Fi مش برای پوشش بهتر خانه

در اینجا نگاهی دقیق تر به بهترین مودم های مبین نت کابلی بر اساس آزمایش ما داریم. صرف نظر از اینکه کدام را خریداری می کنید ، فقط مطمئن شوید که مودمی را تهیه می کنید که با ISP شما سازگار است و دستگاهی را انتخاب کنید که سرعت را مطابق با برنامه سرویس شما ارائه می دهد.

بهترین مودم کابلی چیست؟

برای اکثر مردم ، بهترین مودم مبین نت کابلی موتورولا MB7420 است. این برنامه با طیف گسترده ای از ارائه دهندگان اینترنت ، از جمله Comcast ، Spectrum و Cox کار می کند و سرعتی را ارائه می دهد که بیشترین خدمات را به مردم ارائه می دهد (هرکسی که برنامه اینترنت آن 300 مگابیت بر ثانیه باشد). دو سال ضمانت آن دو برابر ضمانت Netgear CM500 است که در آزمایشات ما نیز به طور قابل اعتماد عمل کرد. از آنجا که CM500 معمولاً کمتر از MB7420 هزینه دارد ، این یک جایگزین مناسب برای شکارچیان چانه زنی است.

اگر سرعت اینترنت شما بیش از 300 مگابیت بر ثانیه است ، به CM600 Netgear مراجعه کنید ، که نسبت به رقبای پرسرعت آن بیشتر قابل اعتماد است.

1. موتورولا MB7420

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/123 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 6.9 x 4.1 x 2 اینچ گارانتی: 2 سال

بهترین معاملات امروز

آمازون را بررسی کنید

دلایل خرید

+دوسال گارانتی

+عملکرد قابل اعتماد

+سازگار با اکثر ارائه دهندگان اینترنت

دلایل اجتناب

-به اندازه برخی مودم ها فشرده نیست

Motorola MB7420 بهترین مودم کابلی برای اکثر خانه ها است که می تواند از سرعتهای موجود در اکثر برنامه های اینترنت خانگی پشتیبانی کند. MB7420 برای برنامه های اینترنتی با حداکثر سرعت 300 مگابیت بر ثانیه ایده آل است که سطح وسیعی از خانواده ما را پوشش می دهد. در آزمایش MB7420 در خانه ، از اتصال مداوم لذت بردم ، و این در حالی بود که چندین نفر در داخل گیر کرده بودند ، همه سعی می کردند به طور همزمان به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

MB7420 به اندازه Netgear CM500 نیست ، انتخاب قبلی ما برای بهترین مودم کابلی ، اگرچه برخی از افراد ممکن است اندازه جمع و جورتر مودم های Arris Surfboard را ترجیح دهند. حداقل ، MB7420 شیک به نظر می رسد ، دارای گوشه های گرد و کناره های تهویه است. رنگ خاکستری آن باید به خوبی با سایر تجهیزات شبکه ترکیب شود.

چراغ های آبی و سبز در MB7420 به اندازه کافی روشن هستند که می توانند در فاصله دور و بدون تبدیل یک اتاق تاریک به یک نمایشگر لیزری در شب بخوانند. من همچنین مودم را به راحتی راه اندازی کردم و کانکتور کواکسیال از پشت آن در فاصله ای راحت از پورت اترنت تنها خارج شد.

موتورولا MB7420 را از Netgear CM500 چندان جدا نمی کنیم ، زیرا هر دو هنگام آزمایش هر مودم به طور موثری عمل می کنند. اما مزیت آن به موتورولا می رسد زیرا دو سال گارانتی به پوشش یکساله Netgear ارائه می دهد. این به معنای حفاظت بهتر از سرمایه گذاری شما است ، زیرا بهترین مودم های کابلی چندین سال دوام می آورند. MB7420 ممکن است در خرده فروشان موجودی خود را از دست بدهد ، اما اغلب از آمازون ، Best Buy و B&H Photo در دسترس است.

2. Netgear CM500

مشخصات فنی

ارائه دهندگان کابل برتر پشتیبانی شده: Comcast ، Spectrum ، CoxListed سرعت بارگیری/بارگذاری: 686/132 مگابیت بر ثانیه کانال ها: 16 پایین ، 4 بالا اندازه: 7.3 4. 4.9 2. 2.4 اینچ گارانتی: 1 سال

دلایل خرید

+عملکرد محکم

+سازگاری خوب

+اغلب ارزان تر از مودم های قابل مقایسه است

دلایل اجتناب

-ضمانت یک ساله کوتاهتر از رقبا

-دیدن چراغ های نشانگر سخت است

Netgear CM500 همچنان یکی از بهترین مودم های کابلی موجود است ، زیرا یافتن آن در اکثر خرده فروشان آسان است. شما همچنین می توانید آن را کمی کمتر از Motorola MB7420 در بیشتر مواقع پیدا کنید ، بنابراین ارزش خوبی دارد. (قیمت مودم می تواند متغیر باشد ، بنابراین هنگام خرید مودم کابلی ، مراقب بهترین معاملات فناوری باشید.) در هر زمان می توانید CM500 جدید را با 50 دلار یا کمتر پیدا کنید ، این خرید خوبی است.





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: